Alla inlägg under juni 2010

Av Filleboiii - 19 juni 2010 17:04

Strålande sol ute, svinvarmt, jag är svettig. ÄLSKART!

Så nu blire käka mittag, maybe ta en dusch ? eller kanske inte, tycker ju om att gå omkring och lukta kuk ja   


Sen blir till att dricke öleN med folket, Alex hostar fest right ?? Kommer blir mega nääjs asså


Peppar med Terry "TK" Kennedy atm


Greatest rapper ever lived   

Av Filleboiii - 16 juni 2010 11:58

Det är någor som stör min hjärna just nu, Har stora bekymmer med att bestämma mig om jag ska orka kliva upp ur sängen för att gå på dass. VILKA BEKYMMER! FÅR PANIK, AAAAAHHHHHHH!!!!!!!


Och att Terry kennedy dunkar ut högtalarna gör det inte direkt bättre, nu vill man ju inte lämna datorn   



Problem åsido, Idag ska jag göra ingenting fram tills kvällen. för då drar jag till Juliababe en sväng. Så finns på mobben tills jag kommer hem igen ifall ni söker mig ( vilket det aldrig är någon som gör men ändå lixom..... )


Har tänkt på detdära lite på senaste tiden. Aldrig någon som vill mig nånting numera. Knepigt, måste vara för att Jag har B-rud. Alddrig någon som hör av sig längre för dom vet att Julia spöar skiten ur dom ifall dom ringer eller nått  


Fast så är det nog inte, sorgligt nog.


Nä nu måste jag nog springa upp på toa iallafall, det här håller inte !

Av Filleboiii - 16 juni 2010 11:48


Fuck the drama nigga, come do it again!

Av Filleboiii - 15 juni 2010 17:29

Var ner på stan och införskaffade mig en ny telefon idag eftersom mor och far börjar bli less på att mina teloner inte funkar spec bra numera x) men det fick iallafall bli en Sony Ericsson Elm j10i2.

Grym skönt med ny tele!

 

  

Av Filleboiii - 14 juni 2010 22:43

Nyss hemkommen från en session på lokalen i vanlig ordning. Börjar tappa feelingen i brädan känner jag, måste skejta tennis fort! innan man tappar alla street skills man har.

Idag har nog varit den segaste dagen jag har vare med om. Har degat hemma hela dan nästan. SUNK!

Dagens väder har som vanligt i svensk solle sommar varit regnig, så det var ganska självklart att sitta hemma och löka bara.

Vill ha bra väder så man kan vara ute och skejta eller vad som helst! Palla sitta inne när man har sommarlov. SUNK! .... igen

 

tacka vet jag bra väder asså. Me lajk!


bästa inspirationskänslan finns lätt i: Ferry corsten - holding on, för tillfället

Av Filleboiii - 13 juni 2010 22:37

Hittade skönaste låten idag! Filiph in löve 




The falling sky grows darker every day.
And moonlight fading as you walk away.
And all the roads that lead me to your heart
have gone astray

My hands are tied behind my back,
and Im weakened by, your slow attack,
you take me in, then change your mind again.

Your spinning wheel wont lead me to your view,
and all the words I need to hear from you,
Im holding on but guess Im out of luck,
and still in love with you

My hands are tied behind my back,
and Im weakened by, your slow attack,
you take me in, then change your mind again.

Hold my face, in your hands, look into my eyes
So understand, all the toughts, inside your mind
Tell me its time

My hands are tied behind my back,
and Im weakened by, your slow attack,
you take me in, then change your mind again.(x2)

Av Filleboiii - 13 juni 2010 22:32

Sitter hemma och njuter av en relativt skön dag. Halvdåligt väder men har ändå haft det chill. Sommarlov sitter så jävla bra asså, kunde inte ha kommit mera lägligt än det gjorde just nu ! *GLAD FILIPH*

Tyvär så har jag blivit ganska sjuk, vilket suger lite. Så i morn ska jag stanna hemma hela dan, ska till Alex iaf och gratta han på födelsedagen, men annars ska jag ta det lugnt.

Men eftersom jag har lov så kan jag göra som jag vill, behöver inte gå och lägga mig tidigt för att orka skola i morn, så in your face!

  

Av Filleboiii - 10 juni 2010 12:55

Vaknade till ett strålande väder idag! Otroligt varmt,vindstilla och inte ett moln på himlen! Löva på vädret just nu!

Hade stora problem att bestämma för om jag skulle gå på skolan i morse, men julia övertygade mig att gå medans hon stannade hemma och sov!! Men hon sov ju i min säng så det var lunch  


Väl där så hade vi 40 min fysik labb, sen tog jag bussen hem till ringen igen.

Så nu har jag varit ute och solat i typ 20 min, sen gav jag upp. To hot för min del.  Djävulen gillar mig asså, känner hans värme hela tiden.

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards