Direktlänk till inlägg 18 juli 2010

all work work

Av Filleboiii - 18 juli 2010 23:55

om cirka 8 timmar, närmare bestämt Klockan 08.45 drar jag till östersund och jobbar en vecka ungefär. Ska måla massa och göra lite annat random göra uppe i ytterån.

Ska bli chill att stå i skylift i cirka en vecka och bara steka asså.

Lite skön musik i lurarna, grymt väder och lite målarfärg här och var kan ju inte sitta fel, right ?   

Hoppas bara att det är fett bra betalt för annars blir jag lite ledsen, har ju så mycket jag ska köpa sen!

  • 120 säng
  • ny dataskärm
  • nya skateprylar
  • nya snowboardprylar
  • Yran biljett och tillbehör
  • nya dataprylar
  • kläder i massvis!!!
  • + massa annat små tjafs.

men allt det där kommer jag ju aldrig ha råd med så det är ju liksom min drömlista mera     Ett måste är iaf kläder och snowboardprylar. resten får vi se hur det går med. behövs ju inte så extremt mycket just nu ^^


Så nu skriver jag nog inget på ungefär en vecka, så håll ut mina kära besökare !

 
 
Ingen bild

Johan Nyman

19 juli 2010 00:36

Du får ju 600kr av mig med ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filleboiii - 28 september 2010 22:22

Hur kul är det att gå runt hela dagarna och aldrig få höra en enda jävla positiv sak från någon annan, hela dagen, varenda dag?   visst, ett år kunde man väll ta. Men ska det bli ett till vet jag inte hur det kommer gå. Kommer jag sjunka ner i de...

Av Filleboiii - 2 september 2010 14:02

Nu har jag suttit hemma sen i söndags och bara slöat och undvikit att röra på mig i onödan. varför jag har gjort det är för att jag är sjukling :( Men idag mår jag faktiskt ganska bra, äntligen börjar det släppa. får se hur det blir mot kvällen för...

Av Filleboiii - 26 augusti 2010 23:36


    Sen du kom in i mitt liv Julia har det inte varit någonting annat än mycket bättre än vad mitt liv nånsin varit. Varje dag har du gjort till de bästa dagarna nånsin. Ingen har gjort så mycket för mig som du har gjort för mig. All tid jag har...

Av Filleboiii - 25 augusti 2010 23:01

Skulle det hända. det där som jag tänker på hela tiden varje dag,timme minut. Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv för att jag inte gjort de valen jag borde ha gjort. Jag skulle aldrig kunna vara normal igen. Kanske på ytan men inte inombords....

Av Filleboiii - 12 augusti 2010 23:58

"Vad är meningen med livet ?"   Det är en fråga jag tror de flesta ställer sig tillochfrån.   Så vad är meningen med livet ? Är det att lyckas inom jobb branchen och bli miljonär ? Är det att bli mamma/pappa ? Är det att göra så gott man kan?...

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards