Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

slajten

Av Filleboiii - 21 juli 2010 21:27

Idag har jag nästan gjort klart en sida på huset i Sjövik. Bara tre kvar som ska målas nu tills fredag kväll... hur fan ska jag hinna ? jag blir klar med en sida till i morn iaf, det är säkert. Men det är en sida kvar som ska skrapas och grundmålas innan jag kan måla den helt. Så det blir fett tight att hinna tills fredagkväll.

Och på lördag måste jag verkligen hem därför att det ska vara snö i parken, och det tänker jag inte missa eftersom det händer en gång om året i sollefteå.

Tillråga på allting så har jag fått öroninflammation också tror jag. Det bultar i örat och trycker som fasen, det är sjukt jobbigt! Men har bomull över örat nu så det hjälper ju lite iallafall :D


Saknar hem som tusan asså. bor helt ensam ute på landet och vill ha socialitet. nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filleboiii - 28 september 2010 22:22

Hur kul är det att gå runt hela dagarna och aldrig få höra en enda jävla positiv sak från någon annan, hela dagen, varenda dag?   visst, ett år kunde man väll ta. Men ska det bli ett till vet jag inte hur det kommer gå. Kommer jag sjunka ner i de...

Av Filleboiii - 2 september 2010 14:02

Nu har jag suttit hemma sen i söndags och bara slöat och undvikit att röra på mig i onödan. varför jag har gjort det är för att jag är sjukling :( Men idag mår jag faktiskt ganska bra, äntligen börjar det släppa. får se hur det blir mot kvällen för...

Av Filleboiii - 26 augusti 2010 23:36


    Sen du kom in i mitt liv Julia har det inte varit någonting annat än mycket bättre än vad mitt liv nånsin varit. Varje dag har du gjort till de bästa dagarna nånsin. Ingen har gjort så mycket för mig som du har gjort för mig. All tid jag har...

Av Filleboiii - 25 augusti 2010 23:01

Skulle det hända. det där som jag tänker på hela tiden varje dag,timme minut. Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv för att jag inte gjort de valen jag borde ha gjort. Jag skulle aldrig kunna vara normal igen. Kanske på ytan men inte inombords....

Av Filleboiii - 12 augusti 2010 23:58

"Vad är meningen med livet ?"   Det är en fråga jag tror de flesta ställer sig tillochfrån.   Så vad är meningen med livet ? Är det att lyckas inom jobb branchen och bli miljonär ? Är det att bli mamma/pappa ? Är det att göra så gott man kan?...

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards