Alla inlägg under maj 2010

Av Filleboiii - 31 maj 2010 17:01

Skönaste dagen på länge idag. Har nog inte skrattat så mycket på länge!

Det är fett chill att sitta och spela Sims 5 på CAD lektionerna asså.

Efter skolan så var det som i vanlig ordning gymet vilkt vart smått oserriöst  

Sammen är så gulig när han anstränger sig, Du och jag Salamiboii   

(Julia du är blind medans du läser det här va ? )  


Kvällen bjuder på plugg och förmodligen lite skejt på lokalen.


Nä, nu ska jag gå upp och äta fett!

Av Filleboiii - 30 maj 2010 22:43

Sitter just nu i min gröna datorstol och är allmänt äcklig. Grymt svettig och luktar omklädningsrum. Har nämligen vare på lokalen och skejtat i rampen som äntligen är klar hela dan. Sjukt nice med en alldeles egen miniramp i Sollefteå.

Till er som är skate/cykel/inlines etc. intresserade så planerar vi en öppning av lokalen till veckan!

Nog om det, Veckan som kommer nu har lite saker att bjuda på som måste blir gjort


  • Kemiprov - Fredag
  • Fysikprov - Torsdag
  • Möte med SBK - nån gång under veckan
  • massa random saker som är viktiga

Gårdagen var hyffsad. Kunde säkert har blivit roligare om vi hade hittat ngn fest att dra på. Tack Johan för att vi fick åka i din bil ett varv iaf  


   


Bjuder på en gammbild också


 

Av Filleboiii - 29 maj 2010 13:00

Eftersom Filiph är så lat och inte orkar blogga, så har jag hackt mig in på hans blogg och skriver.

I'm his OTROLIGT söta, vackra och snälla (hhHEHEhehEH) flickvän.


Ikväll kööör vi!

Cruising med fräsiga bilar och förtäring av alkoholhaltiga drycker är det som gäller. OCH, jag tror även att mitt norra öga skådar massor med blå himmel!?!?!

Det var som lite på tiden, om det regnar ikväll dör jag ju.

ANYHOW!

SCKÅÅL PÅ ER, HA EN TREVLIG KVÄLL GOTT FOLK!   

Och Fille, försök att inte förtära allt för mycket ikväll nuva   


Hitta värsta gulliga, otroligt nyktra bilder på Fille.

Söt han är     HAHA, speciellt på bilden åt vänster!

Av Filleboiii - 26 maj 2010 15:28

Den här dagen har sugit så jävla hårt! Hade Nationella sen slutade jag. Så jävla ovärt det kan bli asså. Sen drog vi ner på Arla och piffade ett tag. gick mega-kuk-dåligt det också. Hela den här dan har gått dåligt, blir så less.

Vettefan vad jag ska hitta på ikväll heller, dagens väder är ju regn och 5 + som vanligt i den här jävla fittstan!! Kan det inte bara bli December, 15 minus och en halvmeter nysnö igen ? Hata sommarn! Bara dåligt väder och helvete, flera liter rövsvett om dan,håret lossnar av allt jävla salt som kommer ur huvet på en,nakna turkar springer omkring och pissar blod på en för att man inte tål värme. Sommar suger!


Vill åka snowboard igen! Så jävla länge sen nu   

  titta bara!

BLIR LIIIIIIIIITE SUUUUUGEEEEN!!!!

Av Filleboiii - 24 maj 2010 22:07

Idag är nog den första gången jag har tyckt om en måndag faktiskt.

Skolan var ganska chill och det gick hyffsat på gymmet. Känns att man har vare borta ett tag, har tappat en HEEEEEL del styrka, så ska ni slå mig så passa på nu medans jag är tunn och svag.

Dels så är jag grymt nöjd med tanke på att jag inte har ätit ngt onyttigt idag också! Nyttigheten börjar bra   

Och idag har vi fixat coopingen till rampen i lokalen ( järnröret som sitter längst upp på rampen). Så dom sitter på plats nu och nu är det bara läggning av skivorna som ska på och sen är vi klara med rampen. Känns riktigt bra, nog om det har tagit lång tid men fortfarande fett skönt!


Inför morgondagen så väntar coopertestet på skolan och sen ut och springa med Julia efter käket,ser fram emot det =)


Av Filleboiii - 23 maj 2010 21:09

eftersom Juliababe inte drog till övik så var jag med henne hela helgen och det var välbehövligt ^^ var ett tag sen sist kändes det som.

Anyhow så har vi vara slappat och slöat i Graninge under helgen. Var faktiskt ganska skönt att få vila ut lite. Nu är jag fullt frisk också så i morn då det blir gymmet igen, tjockt skönt!  

Och i morn är det måndag vilket innebär att jag och Julia börjar vårat nyttiga liv. Mera motion och mindre socker = bättre kondis och mindre fetma. Inte för att varken jag eller julia besitter spec. mycket fetma men ändå  

Så det känns gröt! (gröt är slang för great för er som är r-tards)

Jag kommer vara ultra fit till under sommaren liksom! så passa er (Grr.. eller na)




The game är läst bästa inspirerar musiken! Så sjukt bra!

Av Filleboiii - 20 maj 2010 23:31

 


Jag älskar dig Julia   

Av Filleboiii - 20 maj 2010 17:36

Första dagen på kryckor är över. Vilket helvete det är att gå på kryckor !

Fast samtidigt lite roligt också, enda so stör mig är Johans jävla busstreck att korta ner ena kryckan hela jävla tin! Johan: GE FAN I DET TACK!

Blir minst en dag till på kryckz iaf. Måste bara linda handtagen med nått för man får hyffsat ont i händerna av dom dära sakerna   

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards