Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Filleboiii - 19 maj 2010 16:02

Jävla skolan alltså, hatar håltimmar!

Idag hade vi håltimme så jag drog till gympasalen med dom andra och lekte lite. Sen blev jag sugen på att prova att hoppa lite satsbräda igen; tänkte att det var ett tag sen så det skulle vara lite småkul. Sagt och gjort så riggade jag lite med en madrass och gjorde några frontflips. Allting gick bra men det var lite ovant "men skitsamma" tänkte jag(som jag alltid gör dvs.)  

Så jag provade en backflip också men det gick inte lika bra som jag trodde det skulle göra. Satsbräde-helvetes-fanskapet gled iväg och jag fick för lite rotation och landade med knäna under mig och satte vänster knä över det andra och landade på höger och ett underligt ljud som "AUHDBUAHDGHDDAABHDR"  ur knät sen vare bajjbajj   

Så linkade iväg till skolsyster och enligt hon så hade jag nog sträckt ledbandet -.- P-A-L-L-A-A-A-A-A-A ! ! ! ! !

Adams kommentar var ju skön iaf:

  • jag: fitta vad ont det gör! Johan kom å hjälp me
  • Adam: Han fejkar!
  • Jag: Käften Adam!!
  • Adam: Okej, han fejkar inte

ska gå på kryckor nu i två dagar och se om det blir bättre, annars måste jag till sjukis och röntga skiten.

Kan säga redan nu till alla er som tror att jag "fejkar som vanligt". jag fejkar aldrig sånna här skador, så töntig är jag inte att jag gör de.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards