Alla inlägg under juli 2010

Av Filleboiii - 22 juli 2010 21:05

sitter och snackar tattoos med julia atm. Har kommit på lite shyssta idéer om vad jag ska göra. Jag har bestämt att alla tatueringar jag ska göra ska jag ha kommit på själv.

Har 4 grymt feta på g som jag ska göra direkt när jag fyller 18 har jag betsämt. Allt som jag tänkt ut nu är så passande på mig. Kan säga redan nu att alla kommer tycka att jag är fett larvig eller "wigga" när jag gjort dom.

Men ni känner ju mig. jag är jag, samma som du är du.


tänker inte avslöja mina planer för någon än. det kommer när det börjar närma sig :)


Av Filleboiii - 21 juli 2010 21:27

Idag har jag nästan gjort klart en sida på huset i Sjövik. Bara tre kvar som ska målas nu tills fredag kväll... hur fan ska jag hinna ? jag blir klar med en sida till i morn iaf, det är säkert. Men det är en sida kvar som ska skrapas och grundmålas innan jag kan måla den helt. Så det blir fett tight att hinna tills fredagkväll.

Och på lördag måste jag verkligen hem därför att det ska vara snö i parken, och det tänker jag inte missa eftersom det händer en gång om året i sollefteå.

Tillråga på allting så har jag fått öroninflammation också tror jag. Det bultar i örat och trycker som fasen, det är sjukt jobbigt! Men har bomull över örat nu så det hjälper ju lite iallafall :D


Saknar hem som tusan asså. bor helt ensam ute på landet och vill ha socialitet. nu!

mo

Av Filleboiii - 19 juli 2010 22:08

Dag 1. av min arbetsvecka är nu avklarad. Fixade skyliften och allt annat idag så nu har jag skrapat en sida av huset, tog ungefär 3 timmar! grymt snabbt gick det så huset kommer vara färdigmålat in notime. Ska måla den sidan jag skrapade i morgon, så då är en fjärdedel av huset färdigt iaf.

Ett stort minus är dock att jag bor ensam hela veckan nu verkar det som    Är så less på att vara i ett hus utan folk omkring mig. Jag klarar det inte! Måste ha socialt umgänge hela tiden känns det som. Undrar om jag är folkberoende? Känns fan som det iaf....


Alphaville <3


Av Filleboiii - 18 juli 2010 23:55

om cirka 8 timmar, närmare bestämt Klockan 08.45 drar jag till östersund och jobbar en vecka ungefär. Ska måla massa och göra lite annat random göra uppe i ytterån.

Ska bli chill att stå i skylift i cirka en vecka och bara steka asså.

Lite skön musik i lurarna, grymt väder och lite målarfärg här och var kan ju inte sitta fel, right ?   

Hoppas bara att det är fett bra betalt för annars blir jag lite ledsen, har ju så mycket jag ska köpa sen!

  • 120 säng
  • ny dataskärm
  • nya skateprylar
  • nya snowboardprylar
  • Yran biljett och tillbehör
  • nya dataprylar
  • kläder i massvis!!!
  • + massa annat små tjafs.

men allt det där kommer jag ju aldrig ha råd med så det är ju liksom min drömlista mera     Ett måste är iaf kläder och snowboardprylar. resten får vi se hur det går med. behövs ju inte så extremt mycket just nu ^^


Så nu skriver jag nog inget på ungefär en vecka, så håll ut mina kära besökare !

Av Filleboiii - 17 juli 2010 03:40

YOYOYOYOYO!!!


NU jävlar, sorry att jag har varit fett off från bloggen på länge. Men NU ska det blir ändring på de! MÅste ju fortsätta informera världen om mitt liv hallå??


eftersom jag har fett lite att göra så gör jag en sån här lista med hundra frågor   


Men absolut först! Igår så var det fredag, vilket innebar ett halvår med min älskling. Tiden går så jävla fort när man njuter av livet asså, nog för att jag alltid har gjort det, men sen vi blev tillsammans så har blivit mycket bättre. Vilket jag faktiskt inte kunde tro, med tanke på att jag har haft dom bästa vänner en människa kan tänka sig. Men du Julia gör mig ännu gladare än vad jag var innan, det är solsken rakt igenom hjärtat på mig när jag är med dig.


Jag älskar dig skyhigh Julia  


Med det sagt och tårarna i ögonen så gör jag nu min lista:


100 frågor om mig!

1. Vem är du? Filiph Näs
2. Ålder: 17 bast
3. Personlighet: Framåt, översocial, sprallig och extremt lättroad
4. E-post: Snow_fille@hot...
5. Stjärntecken: tvilling
6. Jag kommer från: Östersund ( Lit )
7. Jag bor: i sollefteå
8. Mentalitet: Vad är det?
9. Civilstatus: relationship! (L)
10. Spel? borderlands
11. Mac eller PC? PC utan tvekan!
12. 1024*768 eller 800*600? 1400x900 hallå? ingen noob direkt
13. Internet Explorer eller Netscape? firefox
14. Din bästa egenskap: översocial med allt och alla
15. Din sämsta egenskap: översocial med allt och alla
16. Husdjur: nope
17. Familj: Bästa man kan ha <3
18. Kroppsdel du har mest nytta av? mina fötter
19. Kroppsdel du tycker bäst om: mina fötter
20. Jag sover: 8 timmar om dan, MAX!
21. Djur jag är lik: surrikat
22. Tror du på något? min kärlek till mina nära och kära även om det inte syns
23. Frisyr: snagg!
24. Hårfärg: Brunt.
25. Ögonfärg: blågrågrönt ..typ
26. Längd: 184 cm
27. Vikt: 75 pannor!
28. Skostorlek: 44 - 45
29. Gillar: Åka snowboard och skate, umgås med allt folk
30. Ogillar: inget typ, våldtäcktsmän är väll det värsta
31. Favoritmat: Tacos!
32. Favoritglass: piggie!
33. Favoritdessert: Vet inte
34. Favoritpizza: mexicana
35. Favoritdryck: Dr. pepper!
36. Gillar du godis? njaaaa
37. Isåfall vilken sort? Pigall isf
38. Min favoritdrink(ar): Vet inte.
39. Min favoritfilm: 50 cent - get rich or die trying
40. Min favoritdag: Måndagar!
41. Mitt favoritklädesplagg: Tall tees
42. Min favoritbok: dunno
43. Min favoritmusik: fuck you, yeah, niggah. som vissa brukar kalla de
44. Min favoritlukt: Snö
45. Min favoritblomma/planta? Rosor!
46. Öl eller vin? ÖL!!!!!
47. Liknar du en kändis? Jag vet inte.
48. Senast köpta skiva: limp bizkit
49. Senast film på bio: Orphan
50. Bästa låten i världen: Einstein - Tech n9ne
51. Senast lästa bok: dunno
52. Favoritförfattare: -
53. Skriver du dagbok? näppe
54. Bästa årstiden: Vinter!!!
55. Älsklingsfärg: brunt,blått och grönt
56. Skulle aldrig ta på dig: ett par slimfit jeans
57. Vad ville du bli när du var liten? snickare
58. Blev du det? typ
59. Brinner för: Min familj, vänner och snowboard!
61. Katt eller hund? hund
62. Har du nån nojja? nejs
63. Fobier? none
64. Deppig eller glad? Glad :D
65. Politiskt insatt? fan heller
66. Värdesätter du ärlighet? före allt
67. Brukar du dra vita lögner? sällan
68. Är det ok med vita lögner? behövs det så, ogillar att dra en själv men en annan får göra det utan problem
69. Känner du en mytoman? lalle
70. Har du pojkvän/flickvän? Ja <3
71. Är du kär? så in i norden!
72. Hur tidigt stiger du upp? mellan 7 - 10 varje dag
73. Är det bra eller dåligt? bra som fan
74. Vem/vilka vet mest om dig? Alex, Sandra och Julia
75. Gillar du att slåss? Nej, bara om jag behöver försvara mig själv eller någon anna som behöver det
76. Vad har du på dig just nu? brun tall tee och shorts
77. Vad ska du göra ikväll? chilla
78. När var du senast riktigt full? två veckor sen
79. Är du seriös? Nej, verkligen inte xD
80. Hur många väskor äger du? none
81. Hur många bilar har du/ din familj:två
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Felix
84. Hur många timmar sover du per natt? 6 - 8 timmar beroende på om det är helg eller inte
85. Vem är snyggast i världen? Sam burman
86. Vad är du allergisk mot? bråk mellan vänner
87. Ska du duscha idag? nope
88. Vad är det för veckodag? lördag.
89. Vad är det för datum idag? 17 juli
90. Vad gör du nästa år? allt
91. Är du likgiltig? japp
92. Hårdrock eller synth? hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? landet
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Ja, grymt roligt!
96. Märkeskläder eller secondhand? secondhand!
97. Hur många par skor har du? 10 typ, som finns i huset iaf
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej.
99. Vem är snällast just nu? alla är snälla med mig.
100. Var har du ont? magen,foten och huvet

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards