Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Filleboiii - 12 maj 2010 19:22


Nu har jag hållt på och pillat och skruvat och petat och blablabla med bloggen, nu får det fan duga så där! vart faktiskt rätt nöjd.

Bra mycket snyggare än min andra iaf.


Tack Julia bejb för att du fixade en ny blogg till mig   


Nog om det, för idag är det onsdag och innebär 4 DAGAR ledigt! Efterlängtat är vad man kan säga.

Detta innebär också att vi firar med att dra av ett LAN ikväll hos mig.

Dagens tappra krigare som ställer upp frivilligt att stå ut med mina cs-damp och BFH vrål är


  • Johan "Bazzen" Sawander
  • Sam "Käftn!" Burman
  • Rickard "Runken" Sjödin
  • och såklart Jag: Filiph " Justde!" Näs

Men jag har lite dööligt samvete just nu för att Julia har somnat och jag hade lovat att vara med henne innan vi skulle spela men jag vettefan om det hinns med nu:/

Mindre än två timmar till vi ska spela så det kan bli hetsigt.


Sårry Babe  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards