Alla inlägg den 28 september 2010

Av Filleboiii - 28 september 2010 22:22

Hur kul är det att gå runt hela dagarna och aldrig få höra en enda jävla positiv sak från någon annan, hela dagen, varenda dag?


visst, ett år kunde man väll ta. Men ska det bli ett till vet jag inte hur det kommer gå. Kommer jag sjunka ner i de gamla träsken där jag inte låter en enda sätta sig på mig och kommer bruka våld till allt jag inte är nöjd med ?

Visst, det var skönare att leva så och slippa höra allt negativt hela tiden, men istället så fick man inte höra varken eller.

Jag har vuxit nog som människa för att fatta att våld inte gör någon nytta. Munnen talar mycket i bland men sällan det händer något.


Jag vill verkligen inte tillbaka dit jag var! aldrig mera igen någonsin ever aldrigihelvete!


hur ska detta gå, jag känner redan att jag är på godväg till att falla in i gamla vanor. JAG VILL INTE! Men hur ska jag orka med allt helvete varje dag?

Och att folk inte kan ta mig serriöst när jag säger som det är till dom. utan dom bara skämtar bort det. Det är ingen höjdare.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards