Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Filleboiii - 26 augusti 2010 23:36

 


Sen du kom in i mitt liv Julia har det inte varit någonting annat än mycket bättre än vad mitt liv nånsin varit. Varje dag har du gjort till de bästa dagarna nånsin. Ingen har gjort så mycket för mig som du har gjort för mig. All tid jag har spenderat med dig har varit underbar,även om det inte kan verkar så. Vi har snart varit tillsammans i 8 månader.

8 månader är en lång tid med det känns som det var igår vi lärde känna varanda eftersom allting har klickat så perfekt det kunnat. Tiden går fort när man har roligt, right?  Och har verkligen haft kul den här tiden, om man kan kalla det kul. underbart är ordet jag använder iaf.

Värmen jag får av dig får mig att kliva ett steg högre upp i mitt välmående varje dag. 


Jag vill att det här aldrig ska ta slut, nånsin.


Känner att du är personen jag vill dela mitt liv med, skulle aldrig kunna se någon annan än dig i mitt hjärta.


Jag älskar dig Julia Höglund

<3

Presentation


Steeezball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards